Reklamačný poriadok

REKLAMAČNÝ PORIADOK

1. Všeobecné ustanovenia 1.1 Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky a postup pri uplatňovaní reklamácií na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu www.polovnickepotreby.sk (ďalej len "Predávajúci"). 1.2 Tento reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

2. Záručná doba 2.1 Záručná doba na tovar je 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim, ak nie je pri konkrétnom tovare uvedené inak. 2.2 Záručná doba sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho bežným používaním. 2.3 Ak je kupujúcim podnikateľ, na vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa neuplatňujú ustanovenia o ochrane spotrebiteľa a záručná doba sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

3. Uplatnenie reklamácie 3.1 Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď po jeho doručení a bezodkladne informovať predávajúceho o prípadných vadách. 3.2 Reklamáciu môže kupujúci uplatniť e-mailom na adrese polovnickepotreby@polovnickepotreby.sk alebo písomne na adrese sídla predávajúceho. 3.3 Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu predávajúceho spolu s vyplneným reklamačným formulárom a dokladom o kúpe. 3.4 Reklamačný formulár je k dispozícii na stiahnutie : Reklamačný formulár

4. Spôsob vybavenia reklamácie 4.1 Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia. Ak reklamácia nie je vybavená v tejto lehote, kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny. 4.2 Ak ide o odstrániteľnú vadu, predávajúci zabezpečí opravu tovaru, jeho výmenu alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. 4.3 Ak ide o neodstrániteľnú vadu, kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo vrátenie kúpnej ceny. 4.4 V prípade uznanej reklamácie hradí náklady na dopravu reklamovaného tovaru predávajúci. Ak je reklamácia zamietnutá, náklady na dopravu hradí kupujúci.

5. Alternatívne riešenie sporov 5.1 Kupujúci má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov (ARS), ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie. Subjektom ARS je napríklad Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk). 5.2 Kupujúci môže využiť aj platformu na riešenie sporov online, ktorá je dostupná na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr.

6. Záverečné ustanovenia 6.1 Tento reklamačný poriadok je platný a účinný od [dátum]. 6.2 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny tohto reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

 

V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom reklamácie nás neváhajte kontaktovať na polovnickepotreby@polovnickepotreby.sk.